Aktiva ÄmnenAktiva Ämnen  Visa Lista på alla ForummedlemmarMedlemslista AlmanackaAlmanacka  Sök i ForumetSök  HjälpHjälp
  Registrera dig härRegistrera dig här  Logga inLogga in
Hundar
 Westernridning Diskussionsforum : Hundar
Rubrik Ämne: Konstigt kli.. Skicka SvarsinläggStarta Nytt Ämne
Författare
Meddelande << Föregående Ämne | Nästa Ämne >>
bewildered
Moderator Group
Moderator Group


Registrerade sig: 07 Augusti 2008
Land: Canada
Uppkopplingsstatus: Frånkopplad
Inlägg: 167
Skickat: 03 September 2008 kl 10:00 | IP Loggad Citera bewildered

nu får ni hjälpa mig grubbla lite tills jag kommit upp och kunnat ta skrället till veterinär om jag inte hittar svaret innan dess..

Batzo har fått några lustiga utsl*g som kommer och går.. små plättar i huden som rodnar och kliar och sen blir som småbarns-skorv.. Bak på höftknölarna är det värst, men i morse hade det ploppat upp lite vid ena armbågen. Det var på bättringsvägen så jag trodde att det borde varit någonting han legat i/på eftersom det bara var på höftknölarna men nu vette faen asså..

Han har precis börjat få lite b-vitamintillskott, men det är också den enda förändringen som skett som jag kan komma på.. tog ett uppehåll på ca två dagar och då försvann rodnaden och han verkade inte så "kliig".. nu har han fått det i två dagar igen och knöxet har blivit värre igen.. kan det ha ett samband? (Lewllan började ge bvitaminerna när jag var iväg så jag vet inte om kliet uppstod innan eller efter.. men det borde hon kunna svara på, just nu e hon ju iväg å hämtar spån.. PAxan upptäckte det på lördagen när jag var hos Gutis och "ever since" har jag grubblat över skiten..) Aloeveragel verkar iaf funka bra på det... men jag oroar mig trasig över detta.

Annars är han pigg och glad, pälsen glänser (fast han e skitig och ska bada idag..) lite tunn som vanligt, men han har ändå börjat lägga på sig... och det verkar som om värsta tonårsjoddret är på g bort.. idag kunde han tom sova istället för att krångla och sjunga när jag filade klorna.

Kram... hoppas nån förstår hur jag menar med kliet..
Tillbaka till Toppen Se bewildered's Profil Sök efter andra inlägg av bewildered
 

Om du vill skicka ett svarsinlägg i detta ämne måste du först logga in
Om du inte redan är registrerad måste du först registrera

  Skicka SvarsinläggStarta Nytt Ämne
Utskriftsvänlig version Utskriftsvänlig version

Forumhopp
Du kan inte skicka nya ämnen i detta forum
Du kan inte svara på ämnen i detta forum
Du kan inte radera dina inlägg i detta forum
Du kan inte redigera dina inlägg i detta forum
Du kan inte skapa omröstningar i detta forum
Du kan rösta i omröstningar i detta forum

Powered by Web Wiz Forums version 7.9
Copyright ©2001-2004 Web Wiz Guide

Denna sida genererades på 0,3281 sekunder.